Job 1000 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Cus­tomer ser­vice officer


Functie

Onze klant is een sterk groeiende logistieke dienstverlener vooral actief in weg- en intermodaal transport, distributie, warehousing & storage, tankcontainer logistiek. Gezien onze vele uitdagingen en groeiplannen zijn we vandaag zijn we op zoek naar een customer service officer (m/v) om ons team te Brussel te versterken.

Hoe ziet je dag eruit?

Als customer service officer op deze site sta je in voor een variatie aan taken.

- Logistiek administratieve taken: als customer service officer heb je een goed begrip van het volledige administratieve verwerkingsproces.
- Je zorgt voor een correcte en accurate ingave van de gegevens in onze warehouse management systeem en voor de correcte verwerking van de documenten o.a. douanedocumenten.
- Ondersteunende taken: Daarnaast ondersteun je de coördinator bij administratieve taken o.a. updaten en onderhouden van verschillende dashboards (KPI’s, efficiëntie,...).
- Dit kan in de toekomst aangevuld worden met extra taken zoals werkplanning, personeelsplanning… om de coördinator te ontlasten.
- Klantencontact: Als customer service officer beantwoord je de vragen van onze klanten en bevraag je onze klanten ook bij onduidelijkheden.
- Dit contact loopt zowel via mail als face-to-face.

Interesse om bij een grote logistieke speler aan de slag te gaan?
Solliciteer snel online of bel ons op het nummer: 02/254.84.90

Jouw profiel

- Je hebt een aantal jaren ervaring binnen de logistieke sector.
- Daarnaast werk je vlot met de pc. Excel-kennis is een must, ervaring met WMS een pluspunt.
- Je bent een administratieve duizendpoot die houdt van variatie, maar ook met oog voor details werkt.
- Je kan je zeer goed uitdrukken in één van deze 3 talen: Nederland – Frans – Engels. - Daarnaast beheers je een tweede taal op een goed niveau.
- Je werkt met daguren (8u-16u), maar stelt je flexibel wanneer dit nodig is.
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Key accounts
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...

Aanbod

- Je komt terecht in een ambitieuze en sterk groeiende organisatie waar je zal samenwerken met collega's die zich onderscheiden door hun engagement en enthousiasme.
- Reken daarbij op prima arbeidsvoorwaarden.
- Plaats tewerkstelling is gesitueerd in Brussel, Vilvoordselaan 140.

Solliciteren

AGO Jobs & HR
+32 22 54 84 90
vilvoorde@ago.jobs

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht